  • 1. Data: 2004-01-03 14:27:53
    Temat: Re: Usluga a jednostka miary.
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bu0v14$djt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > a miesiąc nie może być ??
    >
    > Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam
    moze "sztuka"
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 2. Data: 2004-01-03 22:52:57
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    > Hmmm w sumie masz racje... nie pomyslalem. Dopisze w takim razie miesiac.

    Witam
    Chyba, za sprzedajesz czas.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2004-01-13 10:51:25
    Temat: Usluga a jednostka miary.
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Jesli swiadcze usluge codzienna przez pewien okres czasu i wystawiam za to
    fakture jak za abonament miesieczny to co mam wpisac w jednostkach miary? W

  • 4. Data: 2004-01-13 14:25:23
    Od: "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl>

    a miesiąc nie może być ??

  • 5. Data: 2004-01-13 14:36:18
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Hmmm w sumie masz racje... nie pomyslalem. Dopisze w takim razie miesiac.

  • 6. Data: 2004-01-13 19:42:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Jan 2004, Krzysztof wrote:

    >+ Użytkownik "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl> [...]

    wKF: "pisz pod" :) !

> [...]
    >+ > > Jesli swiadcze usluge codzienna przez pewien okres czasu[...]
    >+ > > fakture jak za abonament miesieczny to co mam wpisac
    [...]
    >+ > > Pameitam, ze gdzies czytalem, ze jednostka miary musi byc...

    Wrrr.... Wiem: w tramwaju ! Tak trzęsło że nie trafiłeś we
    właściwą linijkę ;)
    [...]
    >+ moze "sztuka"

    Ech, a ministra to nie łaska spytać ?? ;> - 22 marca 2002 zeznał on:
    ++++
    § 35. 1. Faktura stwierdzająca dokonanie sprzedaży,
    z zastrzeżeniem § 37, powinna zawierać co najmniej:
    5) jednostkę miary i ilość sprzedanych towarów
    lub rodzaj wykonanych usług,
    ----

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-13 21:30:43
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Wrrr.... Wiem: w tramwaju ! Tak trzęsło że nie trafiłeś we
    > właściwą linijkę ;)

    Jkaby to blyo w trmawaju to by wgyldalo tak.

    Zamienilem tylko jedna literke...wybaczcie...powinno byc Pamiętam.
    Zapomnialem, ze to grupa .prawo. :-)

    > § 35. 1. Faktura stwierdzająca dokonanie sprzedaży,
    > z zastrzeżeniem § 37, powinna zawierać co najmniej:
    > 5) jednostkę miary i ilość sprzedanych towarów
    > lub rodzaj wykonanych usług,

    No wlasnie, wynika wiec z tego, ze musi byc jednostka miary. Czy moge wpisac
    m-c ? Na razie tak zrobilem ale jeszcze moge poprawic.

  • 8. Data: 2004-01-14 07:46:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004, Piwek wrote:
    [...]
    >+ > Wrrr.... Wiem: w tramwaju ! Tak trzęsło że nie trafiłeś we
    >+ > właściwą linijkę ;)
    >+
    >+ Jkaby to blyo w trmawaju to by wgyldalo tak.

    :)

    [...]
> [...]
    >+ > lub rodzaj wykonanych usług,
    >+
    >+ No wlasnie, wynika wiec z tego, ze musi byc jednostka miary.

    Zlituj się. Przy sprzedaży TOWARÓW !!
    Specjalnie połamałem linię :), połamię bardziej:

    *Jednostka miary* (i ilość) sprzedanych *TOWARÓW*
    LUB
    *rodzaj* wykonywanych *usług*.

    IMHO oczywiscie :)

    >+ Czy moge wpisac m-c ?

    Za bym wpisał "za m-c", ale w opisie (tam gdzie "nazwa usługi"), pole
    j.w. pozostawiając puste (żeby być dokładniejszym: mam osobne "linie
    numeracji" dla f-r "towarowych" i "usługowych" - a w "usługowych"
    po prostu nie mam kolumn "ilość" i "j.m." :))

    >+ Na razie tak zrobilem ale jeszcze moge poprawic.

    Wedle uznania :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-01-14 08:24:03
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    *Jednostka miary* (i ilość) sprzedanych *TOWARÓW*
    > LUB
    > *rodzaj* wykonywanych *usług*.

    A ja polamalem ja po prostu tak: Jednostka miary i ilosc sprzedanych *
    towarow lub rodzaj wykonywanych uslug*. Ale masz racje Twoje sensowiej brzmi
    :-).
    Czy dla uslug nie wpisujesz takze ilosci?

  • 10. Data: 2004-01-14 09:50:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004, Piwek wrote:
    [...]
    >+ Czy dla uslug nie wpisujesz takze ilosci?

    Nie wpisuję :)
    O ile wiem nie ma zakazu, ale *musieć* to usługa policzalna być
    nie musi :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)