  • 1. Data: 2005-04-26 09:33:53
    Temat: Zobowiązania podatkowe rodziców
    Od: "Dominik" <n...@...pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy jeśli jestem osobą pełnoletnią, mam własne gospodarstwo
    domowe (znaczy żonę i nie mieszkam z samotną mamą), to czy odpowiadam w
    jakiś sposób za jej zobowiązania podatkowe ?
    Pytam, bo mama prawdopodobnie dostanie karę z Urzędu Skarbowego, a nie
    chciałbym tej kary spłacać.

    D.

  • 2. Data: 2005-04-26 10:11:26
    Temat: Re: Zobowiązania podatkowe rodziców
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    On Tuesday 26 April 2005 11:33 Dominik wrote:

    > jakiś sposób za jej zobowiązania podatkowe ?

    Nie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin