  • 1. Data: 2012-03-01 12:30:23
    Temat: Zona bedzie sie rozliczala oddzielnie PIT-37 - o czym pamietac?
    Od: "Piotr Przekota" <p...@g...pl>

    Witam
    Dotychczas rozliczalismy sie z zona razem, ona pracuje na etat, ja pracuje +
    dzialalnosc gospodarcza. Mamy odliczenia na dzieci.
    Teraz mamy sutuacje, ze zona bedzie sie rozliczac oddzielnie i dostac
    odliczenie za dzieci. Po prostu chcemy otrzymac te 2200 jak najszybciej, a
    juz sie zdarzylo nie raz, ze z powodu bledu w zeznaniu zwrot otrzymywalismy z
    duzym poslizgiem.
    Zona bedzie sie rozliczala elektronicznie. Wiem, ze trzeba podac kwote z
    ostatniego PIT-a, czyli tego jeszcze wspolnego. Czy tak jest w
    rzeczywistosci? Czy w zwiazku z tym, ze zawsze rozliczalismy sie razem, a
    teraz oddzielnie musze kogos o tym poinformowac/napisac pismo etc? Czy nie ma
    zadnych haczykow?

    Dziekuje z gory za informacje

    Piotr

  • 2. Data: 2012-03-01 13:54:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2012 6:30 AM, Piotr Przekota wrote:
> [...]
    > teraz oddzielnie musze kogos o tym poinformowac/napisac pismo etc? Czy nie ma

    Nie ma haczykow.
    Rozliczanie wspolne to przywilej a nie obowiazek i mozecie z niego
    niekorzystac jak nie chcecie.

    Tylko najpierw policz sobie co wam sie bardziej oplaci oddzielnie czy razem,
    No chyba, ze przez DG nie mozecie sie rozliczyc razem

  • 3. Data: 2012-03-01 21:30:58
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-01 13:30, Piotr Przekota pisze:
    > Wiem, ze trzeba podac kwote z
    > ostatniego PIT-a, czyli tego jeszcze wspolnego.

    To jest tylko tak orientacyjnie (podaj z tego wspólnego), bo bez
    wpisania wniosek się nie wyśle.
    Sama szukałam PIT-a z zeszłego roku. Wniosek wysylałam w nocy. Przeszedł
    w jakieś 2 minuty.

    --
    animka