  • 51. Data: 2006-11-09 21:42:43
    Temat: Re: [ot] Zwolnienie z podatku VAT dla rozpoczynajĂ??‌cego Dz.G.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Nov 2006, t wrote:

    > No pewnie tak, ale też piszę tylko za siebie - co mi konkretnie (nie)pasuje.
    > Choć przyznam że założyłem że sporo grupowiczów jest
    > w tej samej grupie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Zdecydowanie ;)
    Ale masz rację - i często spotyka się błędne założenie, że jak statytyka
    "ludzi w Internecie" wskazuje na jakieś zachowanie, to dotyczy ona
    całego społeczeństwa. A to nieprawda, jak wskazuje wiele grup, jak już
    ktoś sięga do Internetu po dane to "dojrzał".
    Zresztą to samo dotyczy prowadzenia badań opinii telefonicznej *przez
    telefon*, jakby nie wiedzieli że tu i ówdzie są niedobitki bez prądu.

    > skoro aktywnie budują swoją świadomość podatkową :)

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2006-11-09 22:13:30
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 09-11-2006 o 21:18:00 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]

    Choć przyznam że założyłem że sporo grupowiczów jest w tej samej grupie
    skoro aktywnie budują swoją świadomość podatkową :)

    pozdrawima

  • 53. Data: 2006-11-09 22:14:57
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 09-11-2006 o 21:20:33 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Na grupie od czasu do czasu ktoś się awanturuje że program mu
    > "nie przyjmuje faktury" (inaczej zaokrąglonej :)).

    A "zmień program" najczęściej nie wchodzi w rachubę :)