  • 1. Data: 2007-02-04 19:35:16
    Temat: Zwrot VATu za materialy budowlane - dla kogo?
    Od: "badzio" <b...@g...com>

    Witam
    Jakos nie znalazlem nic na ten temat w archiwum... czy warunkiem
    koniecznym otrzymania zwrotu VATu za materialy budowlane, jest
    wczesniejsze korzystanie z ulg remontowych/budowlanych? Bo w googlach
    nic takiego nie znalazlem ale znajomy twierdzi ze jesli wczesniej nie
    korzystalem z ulgii remontowej, to nie moge odzyskac VATu (jego
    tlumaczenie - zwrot VATu ma rekompensowac zniesienie ulgi remontowej).
    Jakos nie bardzo wydaje mi sie to sensowne, ale z drugiej strony.. nie
    bylby to pierwszy bezsensowny przepis.
    Wiec jak to w koncu jest? Moj znajomy ma racje czy nie?
    Z gory dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2007-02-05 10:20:52
    Temat: Re: Zwrot VATu za materialy budowlane - dla kogo?
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > bylby to pierwszy bezsensowny przepis.
    > Wiec jak to w koncu jest? Moj znajomy ma racje czy nie?

    Pewien związek z ulgą remontową jest. Jeśli odliczałeś dokładnie te
    materiały w ramach ulgi remontowej to mniej zwracają w ramach zwrotu VAT.
    Jeśli nie korzystałeś z ulgi remontowej to zwracają więcej.
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/