  • 1. Data: 2007-02-04 18:51:42
    Temat: Faktura nie VAT?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Witam,

    Co to jest takie cudo - pierwszy raz widze: Faktura, a na niej kwota.
    Czy to cos jak rachunek? Bo nie jest to faktura VAT. Nie ma na niej
    kwoty netto, brutto, stawki vat. Tylko jedna kwota i szlus.

    Pozdr
    hiki

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 2. Data: 2007-02-04 19:44:16
    Temat: Re: Faktura nie VAT?
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > to cos jak rachunek? Bo nie jest to faktura VAT. Nie ma na niej kwoty
    > netto, brutto, stawki vat. Tylko jedna kwota i szlus.

    Może "faktura vat marża"?
    Pogoogluj - jest trochę danych na ten temat w necie.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-04 20:28:08
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Huckleberry wrote:

    > Może "faktura vat marża"?
    > Pogoogluj - jest trochę danych na ten temat w necie.
    > pozdrawiam

    Nie, poprosilem o "rachunek za usluge", sulogodawca napisal wtedy, ze
    "nie wystawia faktur vat". No to zrozumielam, ze dostane jakis rachunek.
    No dostalem dokumnt zatytulowany "Faktura nr x/x/2007 oryginal - kwota
    100 zlotych "

    No i bladego pojecia nie mam co to...

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 4. Data: 2007-02-04 22:34:31
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-02-2007 o 21:28:08 Hikikomori San <h...@o...eu>
    napisał(a):

> [...]
    > "nie wystawia faktur vat". No to zrozumielam, ze dostane jakis rachunek.
    > No dostalem dokumnt zatytulowany "Faktura nr x/x/2007 oryginal - kwota

    Pewnie jako bywalec .podatków zapomniałeś że jest spore grono byznesmenuff
    którzy robia wszystko po swojemu nie przyjmując do wiadomości że jakieś
    reguły jednak istnieją ;)

    Gość się z choinki urwał i pewnie dopiero kontrola go do porzadku
    doprowadzi.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 5. Data: 2007-02-04 23:49:44
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    t wrote:

> [...]
    > reguły jednak istnieją ;)
    >
    > Gość się z choinki urwał i pewnie dopiero kontrola go do porzadku

    No to teraz prosba o porade.

    Bo usluga byla. To fakt. Zaplace tyle ile na tym swistku. I co? Wrzucac
    to sobie w koszty (wpisac w KPiR tak jak rachunek powiedzmy od umowy o
    dzielo wpisuje). Czy potargac i zniknac taki papuier z "Faktura" w
    nazwie, zeby go nikt nigdy nie widzial u mnie?

    Co radzicie? Moze jeszcze cos innego?

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 6. Data: 2007-02-05 00:04:15
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-02-2007 o 00:49:44 Hikikomori San <h...@o...eu>
    napisał(a):

> [...]
    > dzielo wpisuje). Czy potargac i zniknac taki papuier z "Faktura" w
    > nazwie, zeby go nikt nigdy nie widzial u mnie?

    Jeśli spełnia to wymagania rachunku to wystaw notę korygującą, jeśli za
    dużo braków
    to wołaj o rachunek korygujący, nie weim czy są jakieś wyroki do tego, ale
    rozporządzenie o KPiR przewiduje dokumenty korygujące więc czem nie
    skorzystać.
    A jeśli mała kwota to olej.

    pozdr

  • 7. Data: 2007-02-05 00:22:53
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    t wrote:

    > Jeśli spełnia to wymagania rachunku to wystaw notę korygującą, jeśli za
    > dużo braków

    gdzie moge sobie sprawdzic czy spelnia wymagania rachunku? Bo ja to
    glownie faktury vat przyjmowalem lub rachunki od umow o dzielo.
    Ale zeby tak sprawfdzic to nie wiem :/

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 8. Data: 2007-02-05 13:45:55
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Tutaj link do cudaka:
    http://img149.imageshack.us/my.php?image=dziwnafaktu
    raca3.jpg

    W lewym gornym rogu - dane sprzedajacego (tak samo w prawym dolnym)
    Ponizej moje dane ("Dla: .............")
    Na dole podpisy.

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 9. Data: 2007-02-05 18:26:04
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Tutaj link do cudaka:
    > http://img149.imageshack.us/my.php?image=dziwnafaktu
    raca3.jpg

    Gdzie wyście się uchowali, że jeszcze nie widzieliście rachunku od
    nievatowca?

  • 10. Data: 2007-02-05 18:52:02
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Gdzie wyście się uchowali, że jeszcze nie widzieliście rachunku od
    > nievatowca?

    Czy jest gdzies w necie skan, albo wzór czegos takiego,
    ale przynajmniej przykład, ktory jest "ok" wobec przepisow?
    Czy taki rachunek od niewatowca moze sie nazywac "fakturą"?

    latet