  • 1. Data: 2007-02-04 19:49:55
    Temat: Ewidencja przebiegu pojadu - czy musze prowadzic?
    Od: "Sz" <p...@o...pl>

    1 os DG, KPiR.
    Uzywam samochodu osobowego ktorego jestem wspolwlascicielem. Samochod
    oczywiscie nie jest wpisany w srodki trwale firmy.

    Czy musze w moim przypadku prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu?

    Sz.

  • 2. Data: 2007-02-04 21:48:53
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    Użytkownik "Sz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczywiscie nie jest wpisany w srodki trwale firmy.
    >
    > Czy musze w moim przypadku prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu?

    jeśli chcesz wliczać do kosztów wydatki na jego eksploatację to musisz

  • 3. Data: 2007-02-06 13:37:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007, Sz wrote:

> [...]
    > oczywiscie nie jest wpisany w srodki trwale firmy.
    >
    > Czy musze w moim przypadku prowadzic ewidencje przebiegu pojazdu?

    ...tak stanowi ustawa...

    pzdr, Gotfryd