  • 1. Data: 2003-04-27 20:57:01
    Temat: Zwrot na konto - czy wysylac ponownie NIP-3 ???
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    Witam

    Uffff. W koncu mam to za soba! Wyszlo, ze US musi nam zwrocic jakies
    pieniazki. Rozliczenie jest na zone i chcemy, zeby to ona dostala zwrot na
    swoje konto. W tamtym roku tez tak zrobilismy, a przy okazji wyslalismy
    NIP-3, zeby US wiedzial na jakie konto przelac pieniazki.

    Czy w tym roku zona tez musi wysylac NIP-3, coby dostala pieniazki na swoje
    konto, czy US juz je zna (z ubieglorocznego NIP-3) i beda wiedzieli, na
    jakie konto przekazac zwrot ?

    Mirro

  • 2. Data: 2003-04-27 20:59:50
    Temat: Re: Zwrot na konto - czy wysylac ponownie NIP-3 ???
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Mirro" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    swoje
    > konto, czy US juz je zna (z ubieglorocznego NIP-3) i beda wiedzieli, na

    teoretycznie będą wiedzieli i nie trzeba wysyłać NIP-3, ale i tak może
    przyjdzie pocztą (patrz kilka wątków poniżej)

    Magda

  • 3. Data: 2003-04-27 21:08:53
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    > teoretycznie będą wiedzieli i nie trzeba wysyłać NIP-3, ale i tak może
    > przyjdzie pocztą (patrz kilka wątków poniżej)

    Ale szybka odpowiedz ! Dzieki. Problem tylko, ze bede musial sie przejechac
    do US

    Mirro

  • 4. Data: 2003-04-27 21:32:54
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale szybka odpowiedz ! Dzieki. Problem tylko, ze bede musial sie
    przejechac
    > do US

    Jeżeli bank nie robił reorganizacji numerów kont to nic się nie powinno
    zdarzyć. Piszę o tym bo znam takie przypadki.
    [kurdebalans]

  • 5. Data: 2003-04-27 23:51:58
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    > Jeżeli bank nie robił reorganizacji numerów kont to nic się nie powinno
    > zdarzyć. Piszę o tym bo znam takie przypadki.

    Ten bank to najbardziej przyjazny bank - opoka systemu bankowego - PEKAO SA.
    Sa tak zachowawczy, ze nawet spadek klientow nic ich nie nauczyl. Prawie tak
    jak moj superbank -PKO BP. Ale co tam.

    Mirro

  • 6. Data: 2003-04-28 21:01:34
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@g...pl:

> [...]
    > swoje konto, czy US juz je zna (z ubieglorocznego NIP-3) i beda
    > wiedzieli, na jakie konto przekazac zwrot ?

    Będzie funkcjonowało, aż sami go nie zlikwidujecie, lub tez jezeli
    podaliście numer jeszcze w starym formacie, aż nie straci ważności.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw