  • 1. Data: 2003-04-27 21:02:59
    Temat: Rozliczenie roczne zrobione w programie Elfin-u OK dla US?
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    I jeszcze pytanko, wlasciwie dla czystej formalnosci:

    czy wydrukowane (jednostronnie) spod programu Elfin deklaracje sa bez
    przeszkod akceptowane w US (mieszkam Gdansku, jezeli to cokolwiek zmienia)?

    Mirro

  • 2. Data: 2003-04-27 21:20:01
    Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.na.onecie.pl>

    Użytkownik "Mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy wydrukowane (jednostronnie) spod programu Elfin deklaracje sa bez
    > przeszkod akceptowane w US (mieszkam Gdansku, jezeli to cokolwiek
    zmienia)?

    oczywiscie
    przynajmniej ja nigdy sie nie spotkalam z problemem przyjecia
    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    "Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie,