  • 1. Data: 2003-04-27 18:12:37
    Temat: Odliczenia remontowe
    Od: "Erni" <e...@l...mm.pl>

    Witem!
    Mam problem. Otóż, babcia poprosiła mnie o wypelnienie deklaracji rocznej z
    prośbą o uwzglednienie wydatków na wymiane okien, jakiej dokonała w ubiegłym
    roku. Czy przysługuje na to ulga, tzn. czy mam to rozliczyc w załączniku
    'd', a jesli tak to czy ulga przysługuje na montaż i na same okna? Babcia
    dostała na to dwie faktury. Z góry dziękuje i pozdrawiam!
    Erni
    PS. Babcia jest na rencie.

  • 2. Data: 2003-04-27 20:19:55
    Temat: Re: Odliczenia remontowe
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Erni" <e...@l...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku. Czy przysługuje na to ulga, tzn. czy mam to rozliczyc w załączniku
    > 'd', a jesli tak to czy ulga przysługuje na montaż i na same okna?

    IMHO tak.

    > Babcia
    > dostała na to dwie faktury.

    Zapewne od dwoch roznych firm :-)