  • 1. Data: 2004-08-08 14:09:26
    Temat: Zwrot podatku PIT
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    W ostatnim tygodniu lutego 2004 wypelnilem i zlozylem w US PIT rodzicow. Na
    poczatku maja 2004 zadzwonila do mnie pani z US i kazala mi poprawic
    stwierdzone w nim bledy. Zrobilem to w wyznaczonym przez nia terminie. Od
    tego czasu rodzice czekaja na zwrot nadplaty podatku. Wynosi ona ponad 5000
    zl

    Zastanawiam sie dlaczego to jeszcze nie nastapilo i do kogo powinienem sie
    zwrocic z prosba o wyjasnie tej sprawy?

    Lech Dubrowski

  • 2. Data: 2004-08-08 17:42:40
    Temat: Re: Zwrot podatku PIT
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > poczatku maja 2004 zadzwonila do mnie pani z US i kazala mi poprawic
    > stwierdzone w nim bledy. Zrobilem to w wyznaczonym przez nia terminie.

    Minely 3 miesiace od tego momentu?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 3. Data: 2004-08-08 20:46:32
    Od: "Lidia Woicka" <w...@o...pl>

    Należy złożyć NIP-3 aktualizacja i podac nowy nr.r-k banowego!.

  • 4. Data: 2004-08-09 05:00:49
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Lidia Woicka" <w...@o...pl> wrote in message
    > Należy złożyć NIP-3 aktualizacja i podac nowy nr.r-k banowego!.

    A co ma numer rachunku do bledu w PIT?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 5. Data: 2004-08-09 05:12:59
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Od zlozenia pierwszego PIT minelo juz 5 miesiesiecy, a od zlozenia drugiego
    3 miesiace minaly 5 sierpnia.

    Zaktualizowane NIP-3 z nowymi numerami kont zlozylem w zeszlym roku

    Lech Dubrowski

  • 6. Data: 2004-08-09 15:33:49
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    > Od zlozenia pierwszego PIT minelo juz 5 miesiesiecy, a od zlozenia
    drugiego
    > 3 miesiace minaly 5 sierpnia.
    > Zaktualizowane NIP-3 z nowymi numerami kont zlozylem w zeszlym roku

    No to mozesz liczyc na odsetki, ale najlepiej jak sie dowiesz co jest grane.
    Moze rzeczywiscie maja jakis problem z numerem konta.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 7. Data: 2004-08-09 16:47:18
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > No to mozesz liczyc na odsetki, ale najlepiej jak sie dowiesz co jest
    grane.
    > Moze rzeczywiscie maja jakis problem z numerem konta.

    Moze ktos zakwetionowal podstawe odliczenia, ktora sa wydatki na cele
    rehabilitacyjne. Jestem niepelnosprawnym i jezdze na wozku inwalidzkim. Stad
    koniecznosc dostosowania mieszkania.

    Lech Dubrowski

  • 8. Data: 2004-08-09 19:05:50
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    > Moze ktos zakwetionowal podstawe odliczenia, ktora sa wydatki na cele
    > rehabilitacyjne. Jestem niepelnosprawnym i jezdze na wozku inwalidzkim.
    Stad
    > koniecznosc dostosowania mieszkania.

    Tak czy inaczej powinni Cie wezwac jesli cos jest nie tak. Co nie powinno Ci
    przeszkadzac w skontaktowaniu sie z nimi.
    US nie gryzie ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856