  • 1. Data: 2009-07-30 09:02:19
    Temat: abolicja i zwrot należnego podatku
    Od: "Jim" <{imie}.{nazwisko}@gmail.com>

    Witam,

    Otrzymałem z US decyzję o umorzeniu podatku za rok 2006.
    Podatek wyliczony został metodą wyłączenia z progresją i wyniósł 4800 jednak
    za rok 2006 zapłacony został w Polsce podatek mniejszy więc wyliczona
    została zaległość, którą muszę zapłacić i wynosi ona nie mało bo 2.880zł.
    Tutaj moje pytanie:Jak mogę się odwołać od tej decyzji?
    W uzasadnieniu jest napisane, że odwołanie powinno zawierać zarzuty przeciw
    decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania
    oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
    Czy muszę zapłacić ten podatek?

    Pozdrawiam
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-07-30 13:45:22
    Temat: Re: abolicja i zwrot należnego podatku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jim wrote:
> [...]
    > decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania
    > oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

    A co jest niezgodnego z przepisami, ze chcesz sie odwoływać?

  • 3. Data: 2009-07-30 19:35:09
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

> [...]
    > przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem
    > odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

    wszyscy placa to dlaczego Ty masz nie zaplacic?
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2009-07-31 06:41:05
    Od: "Jim" <{imie}.{nazwisko}@gmail.com>

    Po wizycie w US wygląda na to, że przyjdzie mi zapłacić ten podatek bo żeby
    sie odwołać to trzeba im wytknąc jakieś błędy merytoryczne, czyli że coś zle
    policzyli.
    Ale dowiedziałem się, że oprócz tego sa do zapłacenia zaległe odsetki
    naliczane od 2007 roku!!!
    Przecież to jawne skur... skąd do diabła miałem wiedzieć o zaległym podatku
    w 2007 jak dopiero teraz skorzystałem z abolicji i teraz dostałem
    rozliczenie!!!

    Pozdr.
    m.