  • 1. Data: 2009-07-29 15:34:19
    Temat: zagraniczna DG prowadzona w Polsce
    Od: Artur Manieczko <m...@g...com>

    Czy mając zarejestrowaną DG w UK mogę wykonywać ją na terytorium
    Polski - chodzi mi konkretnie o usługi taksówkowe.

    Czy jako obywatel Unii mieszkający na stałe w UK mogę być przez krótki
    okres czasu taksiarzem w Polsce. Jak to się ma do płacenia podatków
    (Polska czy UK) oraz ZUSu (Polska czy UK)?

    Artur

  • 2. Data: 2009-08-11 17:27:37
    Temat: Re: zagraniczna DG prowadzona w Polsce
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 08:34:19 -0700 (PDT), Artur Manieczko napisał(a):

> [...]
    > okres czasu taksiarzem w Polsce. Jak to się ma do płacenia podatków
    > (Polska czy UK) oraz ZUSu (Polska czy UK)?

    na terenie UE istnieje swoboda przepływu towarów i usług.
    Wystawiasz rachunki i rozliczasz to w bodajże w kraju zarejestrowania
    działalności i tam płacisz podatki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów