  • 1. Data: 2009-07-29 20:41:43
    Temat: Czy jak się zmienia US to jak w banku trzepańsko?
    Od: temp <n...@n...pl>

    ..w papierach. Znaczy kontrolna kontrola ;) ?
    Ktoś się orientuje jaki to może być % szansy.
    ( zmieniam adres zam. (pdof+vat) na inne miasto. )
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-29 21:16:15
    Temat: Re: Czy jak się zmienia US to jak w banku trzepańsko?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2009 o 22:41:43 temp <n...@n...pl> napisał(a):

    > ..w papierach. Znaczy kontrolna kontrola ;) ?
    > Ktoś się orientuje jaki to może być % szansy.
    > ( zmieniam adres zam. (pdof+vat) na inne miasto. )
    > pozdrawiam

    Ja już 3 razy zmieniałem i coś nie chcą :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-07-29 22:02:07
    Od: temp <p...@s...pl>

    Tomek wrote:

    > Ja już 3 razy zmieniałem i coś nie chcą :)

    No a mnie znajoma księgowa z biura straszyła :| , ale i mi się wydaje, że
    może tak strasznie to nie jest. Noo może jak się ma pecha to i do kibla
    wsadzą. Człowiek po latach (2,3,4) znalazł w papierach trochę "byków" i
    teraz sra w gatki :P