  • 1. Data: 2008-08-12 18:08:19
    Temat: abolicja podatkowe - formularze pit az i az-o
    Od: jac <d...@p...fm>

    Witam

    Chciałbym skorzystać z ustawy abolicyjnej, która weszła w życie już od
    ok. tygodnia. Problemem jest jednak jak na razie dla mnie brak
    odpowiednich formularzy. Znalazłem wprawdzie w sieci projekty np. :
    http://tnij.org/bm60
    ale tego chyba jednak nie można złożyć, np. brak tam dziennika ustaw itd.
    Może ktoś coś wie na ten temat?, może np. w US są już dostępne
    odpowiednie druki? ja niestety jestem za granicą więc ciężko mi jest się
    dowiedzieć a tel. do US raczej nie należy do przyjemnych :)

    pozdrawiam
    jac

  • 2. Data: 2008-08-13 20:12:47
    Temat: Re: abolicja podatkowe - formularze pit az i az-o
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    Do końca tego tygodnia mają być druki tak obiecuje ministerstwo ale z racji
    tego że został jeden dzien roboczy to nie wiem czy sie wywiążą.
    Chociaż może sie jutro okazać że cos zadziałają. Wnoszą poprawki, na korzyśc
    podatnika.
    Wnioski teoretycznie mozna składać, ale lepiej poczekac na właściwy druk niż
    poźniej byc wzywanym do US żeby złożyć na odpowiednim druku.

  • 3. Data: 2008-08-13 21:54:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Anna Daszkiewicz wrote:
    > Do konca tego tygodnia maj? byae druki tak obiecuje ministerstwo ale z racji
    > tego ?e zosta? jeden dzien roboczy to nie wiem czy sie wywi???.
    > Chocia? mo?e sie jutro okazaae ?e cos zadzia?aj?. Wnosz? poprawki, na korzy?c
    > podatnika.
    > Wnioski teoretycznie mozna sk?adaae, ale lepiej poczekac na w?a?ciwy druk ni?
    > po 1/4 niej byc wzywanym do US ?eby z?o?yae na odpowiednim druku.

    w którym dzienniku ustaw jest opublikowana ustawa.
    ma ktoś pod ręką numer?

  • 4. Data: 2008-08-14 06:00:27
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Mam pod ręką ustawe :) moge przesłać na skrzynke.

  • 5. Data: 2008-08-14 06:32:23
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > w którym dzienniku ustaw jest opublikowana ustawa.
    > ma ktoś pod ręką numer?

    2008.143.894

    a tu tekst:

    pozdrawiam
    m.w.

  • 6. Data: 2008-08-14 15:56:46
    Od: jac <d...@p...fm>

    Anna Daszkiewicz pisze:
> [...]
    > Wnioski teoretycznie mozna składać, ale lepiej poczekac na właściwy druk niż
    > poźniej byc wzywanym do US żeby złożyć na odpowiednim druku.

    dzięki za info
    miejmy nadzieje, że się szybko z tym uwiną
    bo dostałem naliczoną karę, bo za późno zapłaciłem
    podatek z dochodów zagranicznych, ponieważ jej nie
    zapłaciłem bo czekałem na te p... druki to dzisiaj
    US wszedł mi na konto bankowe.
    A robią to wszystko mając świadomość, że weszła w
    życie ustawa abolicyjna...
    eehh, szkoda mówić...

    pozdrawiam
    jac

  • 7. Data: 2008-08-14 19:36:27
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    a co wspólnego ma ustawa abolicyjna z karą za nieterminowe płatności??

  • 8. Data: 2008-08-14 19:52:07
    Od: jac <d...@p...fm>

    Anna Daszkiewicz pisze:
    > a co wspólnego ma ustawa abolicyjna z karą za nieterminowe płatności??

    artykuł 17 ustawy abolicyjnej - mam nadzieje

  • 9. Data: 2008-08-14 20:52:46
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    ciekawa jestem jak to wyjdzie w praktyce, w twojej sytuacji. Pewnie bedzie
    tak że bedziesz musiał zapłacic a później zwróca, chociaż nie wiem do konca
    jak to moze wyglądać.
    Ale zamierzam sie dowiedzieć.