  • 1. Data: 2008-08-12 10:10:41
    Temat: zużyta-dzialajaca drukarke fiskalna przyjme w dobre rece :)
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Czy ktos z Panstwa wymienia drukarki fiskalne inne niz firmy posnet (tę mam)
    na nowszy model i stary model zamierza 'zezlomowac'?
    Jezlei tak to ja chetnie przyjmę taka drukarkę dla celów dodania obslugi
    takiej drukarki w oprogramowaniu (wiadomo ze bez testow sie nie obejdzie) .
    Pokryje koszt przesylki. Wiem ze niektorzy producenci do tego celu
    wypozyczaja sprzet jednak droga korespondencyjna tego sie nie zalatwi a i
    sprzet
    trzeba zwrocic a nie zawsze mozna przewidziec czas pracy oraz skutki testow
    :)

    pozdrawiam
    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 2. Data: 2008-08-12 11:35:22
    Od: x <n...@n...pl>

    Troll wrote:

> [...]
    > sprzet
    > trzeba zwrocic a nie zawsze mozna przewidziec czas pracy oraz skutki

    O ile po kasacji daje nadal wystawiac paragony (tryb szkoleniowy?).
    Na DF300 nie miałem problemu, na DF3001 ta sztuka już się mi nie udała
    (drukarka skasowana przed całkowitym zapełnieniem pamięci) - odrzucała już
    na etapie "rozpoczęcie transakcji". Chyba, że o czymś nie wiem.

  • 3. Data: 2008-08-12 11:41:34
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > (drukarka skasowana przed całkowitym zapełnieniem pamięci) - odrzucała już
    > na etapie "rozpoczęcie transakcji". Chyba, że o czymś nie wiem.

    mozna w trybie niefiskalnym, zreszta mozna sciagnac program serwisowy i
    sobie ustawic fiskalizacje (tak zrobilem z drukarka posnet) - oczywiscie dla
    testow :)

    P.

  • 4. Data: 2008-08-13 12:57:04
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Troll pisze:

    > mozna w trybie niefiskalnym, zreszta mozna sciagnac program serwisowy i
    > sobie ustawic fiskalizacje (tak zrobilem z drukarka posnet) - oczywiscie
    > dla
    > testow :)

    jest jeszcze emulator http://pk.inet.pl/dfemul.htm, jeśli chodzi o
    PosNet to całkiem sprawny.

  • 5. Data: 2008-08-13 13:31:23
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:g7ulom$6u9$1@inews.gazeta.pl...

    > jest jeszcze emulator http://pk.inet.pl/dfemul.htm, jeśli chodzi o PosNet
    > to całkiem sprawny.

    drukarke posnet thermal mam, a ten emlator niestetyu jest odporny na bledy
    ktorych nie przyjmie drukarka.

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)