eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › adnotacja o braku odpowiedzialnosci serwisu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-06-14 13:58:21
    Temat: adnotacja o braku odpowiedzialnosci serwisu
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    witam,
    odebralem dzisiaj telefon z naprawy, pomine temat, ze gwarancji nie uznali,
    bo podobno mechaniczne uszkodzenie,a telefon wyglada idealnie , ale dostalem
    prot. po niby naprawie, gdzie jestr zazaczone, ze po pierwsze serwis nie
    ponosi odpowiedzialnosci za utrate danych - ok, po drugie w przypadku
    naprawy elektroniki, moze zostac uszkodzony gorzej niz jest, po trzecie moze
    zostac uszkodzony przy wymianie oprogramowania i stan jego moze byc gorszy
    niz przy oddaniu do naprawy.
    Czy to nie jest lekkie przegiecie? adnotacja dotyczy telefonow po gwarancji.
    Jest to punkt serwisowy nokii .

    Pozdrawiam
    Michał


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1