  • 1. Data: 2005-08-13 13:18:45
    Temat: amortyzacja
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Kupuje firma od firmy klientow, dokladniej klientow w sieci osiedlowej
    wraz z sama siecia. Kwota zalozmy 20000zl. Czy moge jednorazowo calosc
    wliczyc do KPiR i VAT, czy amortyzacja, jesli tak to jak najkorzystniej?

    a.

  • 2. Data: 2005-08-16 08:44:07
    Temat: Re: amortyzacja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wemif wrote:

    > Kupuje firma od firmy klientow
    ^^^^^^^^
    Czy to się nie nazywa: Niewolnictwo. Z tego co wiem, to jakieś
    konwencje międzynarodowe tego zakazują ;)

  • 3. Data: 2005-08-17 21:52:49
    Temat: Re: jak wliczyc w kpir siec komputerowa?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jureq <j...@x...to.z.adresux.op.pl> wrote:

    > Czy to si? nie nazywa: Niewolnictwo. Z tego co wiem, to jakie?
    > konwencje mi?dzynarodowe tego zakazuj? ;)

    fakt :)

    W takim razie, zmieniam pytanie. Kupuje siec komputerowa,
    powiedzmy za 20kzl+vat. Jest to Srodek Trwaly, tak? Nie mozna
    wpisac od razu w koszty, trzeba amortyzowac, tak?
    Czy mozna zastosowac metode degresywna?
    Jaka bedzie stawka amortyzacyjna? (i dlaczego?)

    a.