    From: b...@g...pl (benny)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: autko z zagranicy jako ....
    Date: Thu, 03 Jan 2002 23:46:09 GMT

    Witam wszystkich :)
    Mam takie pytanko : gdzie mozna znalezc jakies dane i informacje
    (statystyczne, prawne, itp) na temat wprowadzania pojazdu
    samochodowego na polski obszar celny (tzn. na temat sprowadzenia autka
    z zagranicy). Chodzi mi o materialy do pracy dyplomowej (kierunek
    nauki: ekonomia, specjalnosc obsluga celna) na temat "Wprowadzenie
    pojazdu samochodowego na polski obszar celny jako przyklad procedury
    dopuszczenia do obrotu"
    Z gory dziekuje.
    pzdr
    n...@g...pl