  • 1. Data: 2006-02-03 09:58:22
    Temat: budynki nie związane z gruntem (bez fundamentów), a podatek
    Od: "inz.mamon" <h...@s...poczta.one.pl>

    Dzień Dobry!

    Temat nurtuje mnie od jakiegoś czasu. Kupiłem działkę w obszarze wiejskim,
    na której oprócz domu znajduje się stodoła. Około 2/3 całości podatku jest
    naliczane za ten właśnie budynek.
    Stodoła nie jest związana z gruntem. Jest w całosci drewniana, postawiona
    przed kilkudziesięciu laty na połozonych uprzednio kamieniach.

    Czy waszym zdaniem gmina słusznie nalicza mi podatek za tem obiekt?

    Wiem, że w ubiegły poniedziałek "Gazeta" zajmowała się problemem. Niestety
    nie mogę odszukać tych tekstów.

    pozdrawiam