  • 1. Data: 2006-05-03 07:59:17
    Temat: cesja kasy mieszkaniowej a ulga odsetkowa
    Od: "kubu$" <kuba@[usun.to]w.pl>

    Witam,

    Debiutuje na grupie, wiec z gory przepraszam za uchybienia.

    Mam taka sytuacje:
    Mama chce przepisac na mnie kase mieszkaniowa. Oszczedzanie zakonczylo sie w
    lutym tego roku (kilka razy przedluzana umowa), a przez niecale 4 lata (w
    okresie od 1999 do 2001, i za dwa miesiace 2002 roku) mama stosowala sobie
    odliczenia od podatku z ta kasa zwiazane. Teraz pytanie - czy po cesji,
    "obdarowany" (czyli ja) straci prawo do ulgi odsetkowej od kredytu na cele
    mieszkaniowe? Uprzejmie prosze o podstawe prawna, niezaleznie od "werdyktu"
    :)

    Pozdrawiam uczestnikow grupy,

    --
    kuba siekierzynski
    // Przyjdzie jeszcze taki czas, kiedy szumiec bedzie las //