  • 1. Data: 2005-02-16 11:43:55
    Temat: czas na skontrolowanie pita??
    Od: "zasieki1" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Może ktoś mi pomoże. W zeszłym roku kupiłem nowy dom w stanie surowym
    zamkniętym. Wykończyłem go sam we własnym zakresie, wykorzystując ulgę
    remontową. Wydałem cały limit przysługujący na 3 lata. US oczywiście
    zareagował, kazali mi przynieść pity z 5 lat wstecz. Było to ok 4 miesiące
    temu. Kilkakrotnie dzwoniłem już do nich. Donosiłem dokumenty, których,
    wydaje mi się, urząd nie powinien żadać (np. dziennik budowy), ale pal sześć,
    chciałem miec już spokój. Niestety nie mam do dzisiaj. Ile czasu ustawowo ma
    US na rozpatrzenie moich pitów i wydanie jakiegoś postanowienia w tej
    sprawie?? Przypomnę, że od wezwania minęło juz ok 4 miesiące.

  • 2. Data: 2005-02-16 13:24:05
    Temat: Re: czas na skontrolowanie pita??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zasieki1 wrote:
> [...]
    > US na rozpatrzenie moich pitów i wydanie jakiegoś postanowienia w tej
    > sprawie?? Przypomnę, że od wezwania minęło juz ok 4 miesiące.

    he he. Typowy numer US.
    Nieskończoność. Bo to co ci przysłali nie jest kontrolą wg przepisów.
    Oni jak narazie cię uprzejmie poprosili i mogą tak prosić jeszcze lata.
    Nawet żadnej decyzji w tej sprawie nie dostaniesz. Po prostu sprawa
    umilknie jak nic nie znajdą. Nawet odowołać się nie możesz bo nie ma wg
    jakich przepisów.
    Dopiero jak się postawisz dostaniesz pismo o wszczęciu kontroli, gdzie
    będzie napisane kto kontroluje, co kontroluje i jak długo.
    Jak jesteś czysty, to możesz tak spokojnie donośić.
    Jak mogą coś znaleźć zdecydowanie lepiej jest się postawić i
    doprowadzić do kontroli, wówczas chociaż odwołanie ci będzie przysługiwało.

  • 3. Data: 2005-02-16 13:26:44
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    witek wrote:

> [...]
    > Jak mogą coś znaleźć zdecydowanie lepiej jest się postawić i
    > doprowadzić do kontroli, wówczas chociaż odwołanie ci będzie

    Moza mile Panie sprawdzaja, zcy to jest REMONT ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-02-16 21:32:01
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Moza mile Panie sprawdzaja, zcy to jest REMONT ?

    może "miłe panie" sprawdzają czy da się coś zarobić na jeleniu