    From: "zasieki1" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czas na skontrolowanie pita??
    Date: Wed, 16 Feb 2005 11:43:55 +0000 (UTC)

    Witam!

    Może ktoś mi pomoże. W zeszłym roku kupiłem nowy dom w stanie surowym
    zamkniętym. Wykończyłem go sam we własnym zakresie, wykorzystując ulgę
    remontową. Wydałem cały limit przysługujący na 3 lata. US oczywiście
    zareagował, kazali mi przynieść pity z 5 lat wstecz. Było to ok 4 miesiące
    temu. Kilkakrotnie dzwoniłem już do nich. Donosiłem dokumenty, których,
    wydaje mi się, urząd nie powinien żadać (np. dziennik budowy), ale pal sześć,
    chciałem miec już spokój. Niestety nie mam do dzisiaj. Ile czasu ustawowo ma
    US na rozpatrzenie moich pitów i wydanie jakiegoś postanowienia w tej
    sprawie?? Przypomnę, że od wezwania minęło juz ok 4 miesiące.