  • 1. Data: 2003-09-07 20:58:28
    Temat: czy generowal juz ktos DRA nowym platnikiem z kodem 05 41 00
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    mi wyskakuja bledy po weryfikacji z kodem 05 41 00 ze:
    "Nie znaleziono wyliczenia dla podanego Kodu tytułu ubezpieczenia (Podstawa
    emerytalna i rentowa) lub jest ono błędne." i tak podobnie dla 52 i 53.
    Generowalem dokumenty za 08-2003.
    Bład w programie, czy z tym kodem mozna dopiero od 10/2003 generowac
    dokumenty?

    pozdrawiema
    Mariusz Mazurek

  • 2. Data: 2003-09-07 21:28:11
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    (Podstawa
    > emerytalna i rentowa) lub jest ono błędne." i tak podobnie dla 52 i 53.
    W moim Płatniku nie ma kodu 05 41 00
    jest 40 i od razu 43. Może i przy okazji kody się zmieniły?

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-09-07 21:51:17
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    > (Podstawa

    tak ale w dokumentach za od 10-2003, a do 30-09-2003 nalezy stosowac stare
    kody,
    teoretycznie nowy płatnik powinien rozróżniac stare kody i nowe w stosunku
    do okresu
    za który jest robiona deklaracja - i rozróżnia ale przy weryfikacji pokazuje
    w/w komunikaty -błedy
    i nie chce naliczac składek.
    I teraz nie wiem czy:
    1. Jakas usterka w nowym płatniku na okres przejściowy?
    2. Czy należy stosować do 30-09-2003 starego płatnika?

    pozdrawiam
    Mariusz Mazurek