  • 1. Data: 2002-01-31 09:18:51
    Temat: czy moge wystawiać rachunki ?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Kilka lat temu przy zakladaniu dzialalnosci gosp. zadeklarowalem w US ze nie
    chce byc VAT-owcem ze wzgledu na niskie obroty.

    W tym roku nadal nie chce byc VAT-owcem poniewaz nie spodziwam sie miec obrotów
    powyzej ustalonej kwoty ( podobno 38 tys zl ).

    Slyszalem od pewnej osoby ze nie moge juz wystawiac rachunków tylko musze
    wystawiac Faktury VAT a w polu gdzie wpisuje sie stawke wpisywac "zw".

    Wydawalo mi sie ze skoro nie jestem VAT-owcem to nie mam prawa wystawiac Faktur
    i wystawialem zwykle rachunki ( nie mylic z kiedys zlikwidowanym tzw rachunkiem
    uproszczonym ).

    Czy ktos zna sie na tym ? jak to powinno wyglądac w tym roku 2002 ??

    pozdrawiam

    Piotrek K.

  • 2. Data: 2002-01-31 10:17:51
    Temat: Re: czy moge wystawiać rachunki ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Slyszalem od pewnej osoby ze nie moge juz wystawiac rachunków tylko musze
    > wystawiac Faktury VAT a w polu gdzie wpisuje sie stawke wpisywac "zw".

    to chyba jednak byla niepewna osoba.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-31 14:42:54
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > tzw rachunkiem uproszczonym ).
    >
    > Czy ktos zna sie na tym ? jak to powinno wyglądac w tym roku 2002 ??

    Jeżeli nie jesteś VATowcem, to nic dla ciebie sie nie zmieniło.
    Dalej wystawiasz zwykły rachunek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk