  • 1. Data: 2004-06-15 10:44:48
    Temat: czy mozna czy trzeba (vat-7)
    Od: "Sieka" <a...@a...net.pl>

    Dziendobry grupie,
    Jestem poczatkujacym przedsiebiorca zbierajacym srodki do dzialalnosci.no
    nie tylko zbierajacym. W kazdym razie tak sie zastanawiam czy nalezy
    bezwzglednie ujmowac zakup srodka trwalego w deklaracji vat w komorce
    poswieconej zakupom srodkow zakwalifikowanych jako srodki trwale u podatnika
    ? Urzedy rejestruja taki srodek trwaly na podstawie tej deklaracji ? Czy ma
    to jakis inne konsekwencje ? Mile lub mniej ?
    Sieka M.

  • 2. Data: 2004-06-16 21:38:29
    Temat: Re: czy mozna czy trzeba (vat-7)
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Tak nalezy. A do deklaracji dostarcza sie kopie fakur ST

    Michal