  • 1. Data: 2002-05-14 08:37:53
    Temat: czy można w koszty wrzucić aparat cyfrowy?
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    Witam,

    Czy można w koszty firmy 1-osobowej
    typu pracownia projektowe (projekty konstrukcyjne, architektoniczne)
    wrzucić aparat cyfrowy o wartości 1800 brutto?
    że niby się go wykorzystuje do robienia dokumentacji, itp?

    pozdr,
    FP

  • 2. Data: 2002-05-14 09:33:39
    Temat: Re: czy można w koszty wrzucić aparat cyfrowy?
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    > Czy można w koszty firmy 1-osobowej
    > typu pracownia projektowe (projekty konstrukcyjne, architektoniczne)
    > wrzucić aparat cyfrowy o wartości 1800 brutto?
    > że niby się go wykorzystuje do robienia dokumentacji, itp?

    Uwazam, ze tak. Sama prowadze firme architektoniczna i w grudniu 2001
    wciagnelam w koszty lustrzanke o wartosci 2100,- brutto. Ksiegowa nie
    zakwestionowala :) . Poza tym wciagam w koszty zakup i wywolanie filmoow, bo
    naprawde wykorzystuje go do dokumentowania, inwentaryzacji itp.

    Pozdrawiam
    Pookio
    www.mezzanino.republika.pl

  • 3. Data: 2002-05-14 09:51:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pookio" <p...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Uwazam, ze tak. Sama prowadze firme
    architektoniczna i w grudniu 2001
    > wciagnelam w koszty lustrzanke o wartosci 2100,-
    brutto.

    No to chyba netto będzie 1721 zł +22%vat czyli do
    ewidencji wyposażenie albo jednorazowa amortyzacja
    (w miesiącyu zakupu lub następnym, bo więcej niz
    1500 a mniej niż 3500 zł)

    Ok, logiczne.

    Sark

  • 4. Data: 2002-05-14 09:53:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FP" <h...@m...poznan.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > typu pracownia projektowe (projekty
    konstrukcyjne, architektoniczne)
    > wrzucić aparat cyfrowy o wartości 1800 brutto?

    Jasne tylko dlaczego piszesz że "niby się .." ?

    Sark

  • 5. Data: 2002-05-14 11:01:55
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "FP" <h...@m...poznan.pl> napisał w
    > wiadomości

    > konstrukcyjne, architektoniczne)
    > dokumentacji, itp?
    >
    > Jasne tylko dlaczego piszesz że "niby się .." ?

    bo osoba, która ma tą firmę wykorzystuje zwykłą lustrzankę, a i tak bardzo
    rzadko.
    cyfrówka w zasadzie nie jest potrzebna.
    poza tym są tam trochę małe przychody... no i osoba ta i mi marudzi, że nie
    będzie
    miała od czego to odliczyć :(

    --
    FP