  • 1. Data: 2005-06-09 13:37:45
    Temat: czy mozna zostac VATowcem z przymusu nie majac obrotow?
    Od: "tofik" <t...@i...pl>

    Wplata pieniedzy na kontofirmowe nie jest chyba w tym kraju karana (choc kto
    wie)
    i zalozmy ze wplacilem tyle ze odsetki spowodowaly przekroczeni limitu
    zwolnienia z VAT .... co wtedy? staje sie VATowecem? i wystawiam faktury
    VAT bankowi za powierzone im srodki za ktore oni mi placa odsetki?

    pewnie w takiej sytuacji wyplacenie pieniedzy z konta firmowego i przelanie
    na inne bedzie traktowane jak przestepstwo (a moze to jest przestepstwo?) -
    przeciez to unikanie podatku np VAT :-)

    co wy na to?

  • 2. Data: 2005-06-09 14:39:05
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d89he1$n96$1@nemesis.news.tpi.pl>, tofik wrote:
> [...]
    > zwolnienia z VAT .... co wtedy? staje sie VATowecem? i wystawiam faktury
    > VAT bankowi za powierzone im srodki za ktore oni mi placa odsetki?

    Od teorii prawa to sa specjalisci.

    Na Twoim miejscu martwilbym sie co odpowiedziec na pytanie "SKAD sa te pieniadze ?".
    A jak juz bedziesz znal odpowiedz to drugie pytanie:
    Dlaczego sie znalazly na firmowym koncie ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2005-06-09 14:57:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    w wiadomości <news:slrndagl49.hve.newsuser@pah156.warszawa.sdi.tp
    net.pl>
    wstukał:

    <http://bash.org.pl/5557/> ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2005-06-09 22:35:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jun 2005, tofik wrote:

    >+ co wy na to?

    ...że zakręciłeś jak korkociągiem ;) ?
    W ustawie o VAT jest defiicja CO liczy się do limitu !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)