  • 1. Data: 2006-02-15 19:31:50
    Temat: program wczytujacy plik *.pit
    Od: "krzys" <k...@v...pl>

    witam mam problem w 2005 robilem rozliczenie pitu za 2004 jakims programem
    ktory zapisal mi plik w rozszerzeniu *.pit czy nie pamietacie moze co to za
    prgram ma takie rozszerzenie?

    krzys

  • 2. Data: 2006-02-16 08:44:07
    Temat: Re: program wczytujacy plik *.pit
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    krzys napisał(a):
    > witam mam problem w 2005 robilem rozliczenie pitu za 2004 jakims programem
    > ktory zapisal mi plik w rozszerzeniu *.pit czy nie pamietacie moze co to za
    > prgram ma takie rozszerzenie?

    Formularze IPSu z www.pity.pl tworzą takie pliki. Może to ich plik...
    ale po rozszerzeniu nie poznasz, pewnie większość programów do podatków
    używa takiego rozszerzenia

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2006-02-16 19:36:51
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 09:44:07 +0100, Krisso napisał(a):

    > Formularze IPSu z www.pity.pl tworzą takie pliki. Może to ich plik...
    > ale po rozszerzeniu nie poznasz, pewnie większość programów do podatków
    > używa takiego rozszerzenia

    przeciez to zwykly plik tekstowy z formatem
    nr pola wartosc
    nr pola wartosc
    nr pola wartosc