  • 1. Data: 2005-03-03 16:27:24
    Temat: czynny żal - w czyim imieniu to pisać ?
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    ktoś mi kiedyś powiedział, że to powinien pisać wspólnik spółki, bo tak czy
    siak to on odpowiada..
    ale zawiniłam JA..
    to w końcu w czymi imieniu to pisać ?
    nadmieniam, że chodzi o niewysłany pit11
    będę wdzięczna za wypowiedź
    pozdrawiam, Monia

  • 2. Data: 2005-03-03 17:23:55
    Temat: Re: czynny żal - w czyim imieniu to pisać ?
    Od: "Magda B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale zawiniłam JA..
    > to w końcu w czymi imieniu to pisać ?
    > nadmieniam, że chodzi o niewysłany pit11

    Czynny żal wyrża i korektę składa osoba uprawniona do reprezentacji Spółki