  • 1. Data: 2005-03-03 17:02:43
    Temat: produkt - skladniki jak podatek
    Od: "violet death" <c...@n...ok>

    Pisze w imieniu znajomej ktora bedzie prowadzic ksiazke w swojej dzialnosci.
    Dotyczy uslug garmazeryjnych, produkcja i sprzedaz pizzy.
    Jak ma naliczac podatek jesli na pizze, jesli np. na ketchup jest inny , ser
    i cos tam jako skladnik inny, czy powinna poszukac jak opodatkowane jest
    wyrobjako calosc czy skladnikami bo juz komplentie nie mam pojecia , a moze
    ktos wie na jaka stawke jest pizza ?
    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2005-03-04 11:55:18
    Temat: Re: produkt - skladniki jak podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Mar 2005, violet death wrote:

    >+ i cos tam jako skladnik inny, czy powinna poszukac jak opodatkowane jest
    >+ wyrobjako calosc

    No jasne. Widział(e/a)ś fakturę np. na sprzęt AGD ?
    I co, były tam osobno śrubki, osobno blacha, osobno tworzywa sztuczne,
    odobno klej... czy może "radioodtwarzacz szt 1" ? ;)
    A tak w ogóle - jakie to podatki są INNE dla sera i ketchupu
    jeśli znajoma prowadzi "książkę" (rozumiem że KPiR) ???
    Czy to o *ryczałt* (ewidencjonowany) chodzi ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-04 13:36:25
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

> [...]
    > jeśli znajoma prowadzi "książkę" (rozumiem że KPiR) ???
    > Czy to o *ryczałt* (ewidencjonowany) chodzi ?

    ja tam na kuchni się nie znam ;) ale myslę, że do zrobienia pizzy sa
    potrzebne m.in.:
    sól - 22% vat,
    ketchup - 7% vat,
    pieczarki - 3%vat

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    pozdrowienia też

  • 4. Data: 2005-03-04 22:50:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Mar 2005, it was written:
> [...]
    >+
    >+ ja tam na kuchni się nie znam ;) ale myslę, że do zrobienia pizzy sa

    Ekhm... a co to ma do "książki" ? ;)
    Fakt, pytałem o "jakie podatki"... :)

    Niemniej - jak myślisz, znajoma pytającego na fakturze powinna
    wypisać owe pieczarki, ketchup i sól - czy pizzę ? :)

    >+ pozdrowienia też

    ...i wzajem :)

  • 5. Data: 2005-03-07 08:11:52
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    > Niemniej - jak myślisz, znajoma pytającego na fakturze powinna
    > wypisać owe pieczarki, ketchup i sól - czy pizzę ? :)

    jasne, że pizzę

    > ...i wzajem :)
    i jeszcze raz:)

  • 6. Data: 2005-03-07 16:50:39
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia my way <no way@no way.pl>
    wystukał[a]:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0503042347020.1896@athlon...
    > jasne, że pizzę

    jeżeli chodzi o kechup to jest tak, że niektóre pizzerie sprzedają go
    oddzielnie :>
    I wtedy na rachunku jest i pizza i kechup.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #