  • 1. Data: 2005-03-03 15:14:54
    Temat: dochod z akcji - jaki pit?
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    w jakim picie wpisac dochod z akcji pracowniczych przedsiebiorstwa (w tym
    przypadku Auchan)?
    rozliczamy sie z akcji czy z dochodu osiagnietego ich sprzedazy?
    jak to jest z takimi akcjami ?

  • 2. Data: 2005-03-03 19:30:10
    Temat: Re: dochod z akcji - jaki pit?
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    "zasit" <z...@w...pl> napisał:

    > w jakim picie wpisac dochod z akcji pracowniczych przedsiebiorstwa (w tym
    > przypadku Auchan)?
    > rozliczamy sie z akcji czy z dochodu osiagnietego ich sprzedazy?

    Moja zona dostala z biura maklerskiego PIT 8C,
    z wypelnionym punkt E.
    Wczesniej nic nie sprzedawala, dlatego w pkt F wpisano 0.

    Maciek