    From: jerry <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: darowanie części samochodu
    Date: Thu, 9 Oct 2008 11:44:17 -0700 (PDT)

    Witam,
    Kilka lat temu kupiliśmy wspólnie z ojcem samochód. Wspólnie bo
    chodziło oczywiście o zniżki. W chwili obecnej mam ojca wpisanego w DR
    oraz w polisę OC. Na wypadek kolizji zarówno ja jak i ojciec tracimy
    zniżki. Dowiedziałem się że mam już maksymalne zniżki. W związku z tym
    jak najłatwiej "pozbyć się" ojca z DR żeby ubezpieczyć się samemu.
    Powiedziano mi w urzędzie rejestracji że ma być umowa kupna lub
    darowizna. Chyba łatwiejsza będzie darowizna. Pytanie tylko jaką część
    samochodu ma mi ojciec podarować skoro nie było to określone w umowie
    kupna. Czy może to być dowolna część skoro wcześniej nic nie było o
    tym wspomniane?
    Krzysiek