  • Data: 2008-10-09 18:44:17
    Temat: darowanie części samochodu
    Od: jerry <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kilka lat temu kupiliśmy wspólnie z ojcem samochód. Wspólnie bo
    chodziło oczywiście o zniżki. W chwili obecnej mam ojca wpisanego w DR
    oraz w polisę OC. Na wypadek kolizji zarówno ja jak i ojciec tracimy
    zniżki. Dowiedziałem się że mam już maksymalne zniżki. W związku z tym
    jak najłatwiej "pozbyć się" ojca z DR żeby ubezpieczyć się samemu.
    Powiedziano mi w urzędzie rejestracji że ma być umowa kupna lub
    darowizna. Chyba łatwiejsza będzie darowizna. Pytanie tylko jaką część
    samochodu ma mi ojciec podarować skoro nie było to określone w umowie
    kupna. Czy może to być dowolna część skoro wcześniej nic nie było o
    tym wspomniane?
    Krzysiek