  • 1. Data: 2004-05-15 22:00:31
    Temat: darowizna samochodu z zagranicy
    Od: MR.G <M...@f...egospodarka.pl>

    bardzo bym chcial sie dowiedziec czy osoba obca moze mi przkazac
    darowizna w formie samochodu, oczywiscie z krajów unii i jakie oplaty
    mnie czekaja zwiazanane z ta darowizna??czyli chodzi mi o podatek jaki
    mam od tego zaplacic ...bylbym bardzo wdzieczny za oswiecenie mnie w
    tym temacie bardzo prosze osoby kompetentne o szybka odpowiedz:)

    --
    MR.G

    RENATKA
    MR.G's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf
    o&userid=46
    View this thread: http://forum.egospodarka.pl/showthread.php?threadid=
    97869

  • 2. Data: 2004-05-16 05:25:28
    Temat: Re: darowizna samochodu z zagranicy
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MR.G" <M...@f...egospodarka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam od tego zaplacic ...bylbym bardzo wdzieczny za oswiecenie mnie w
    > tym temacie bardzo prosze osoby kompetentne o szybka odpowiedz:)

    ależ proszę, osoba obca to 3 grupa podatkowa, podatek wynosi w zależności od
    wartości rynkowej samochodu progresja od 12 do 20% - kwota wolna ok. 4900zł.

  • 3. Data: 2004-05-16 16:25:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Slayer napisał:

    > ależ proszę, osoba obca to 3 grupa podatkowa, podatek wynosi w zależności od
    > wartości rynkowej samochodu progresja od 12 do 20% - kwota wolna ok. 4900zł.

    + Akcyza od 1 rejestracji ;)
    Więc nie darować auto a kupić ;) I odprowadzić jedynie akcyzę ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg