  • 1. Data: 2003-07-04 11:58:29
    Temat: data wyst. faktury a m-c sprzedazy
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam.

    Spotkalam sie z sytuacja, ze faktura vat za sprzedaz np. w maju zostala
    wystawiona w czerwcu, do 7 dni i w porzadku. A czy sytuacja odwrotna jest
    prawidlowa? Dostalam fakture wystawiona w czerwcu, z data sprzedazy "lipiec
    2003" (dot. raty leasingowej). Pewnie prawidlowo, bo wystawil ja EFL ;) Czy w
    takim ukladzie moge ja wpisac w koszty do KPiR w czerwcu zgodnie z data
    wystawienia faktury?
    (memorial,KPiR,VAT)
    Dzieki za rozwianie watpliwosci!
    Kasia
    PS: jak temat byl to nie krzyczcie, tylko szepnijcie slowko :)

  • 2. Data: 2003-07-04 13:46:45
    Temat: Re: data wyst. faktury a m-c sprzedazy
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

> [...]
    > Dzieki za rozwianie watpliwosci!
    > Kasia
    > PS: jak temat byl to nie krzyczcie, tylko szepnijcie slowko :)

    Nie możesz dać w koszty wcześniej niż sprzedaż, stąd LIPIEC.
    Iwona

  • 3. Data: 2003-07-04 14:32:59
    Od: k...@p...onet.pl

    > "lipiec
    > Czy w

    > Nie możesz dać w koszty wcześniej niż sprzedaż, stąd LIPIEC.

    Tak mi sie wlasnie cos kojarzylo... :( Czyli z punktu widzenia wystawcy
    faktury: on moze wystawic fakture ile badz czasu wczesniej?
    Kasia

  • 4. Data: 2003-07-07 08:12:08
    Od: bab <b...@w...pl>

    Iwona Ślusarczyk wrote:
    > Nie możesz dać w koszty wcześniej niż sprzedaż, stąd LIPIEC.

    eeeee tam, w koszty (KPiR) wpisujesz w czerwcu, w rejeswtrze
    zakupow VAT w lipcu.

    pzr.
    bb.

  • 5. Data: 2003-07-07 09:48:55
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "bab" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > eeeee tam, w koszty (KPiR) wpisujesz w czerwcu, w rejeswtrze
    > zakupow VAT w lipcu.

    Ja w dwoch urzedach skarbowych otrzymalam dwie rozne odpowiedzi :(
    Vat owszem w lipcu, to wiadomo.

    Kasia