  • 1. Data: 2008-11-26 19:30:34
    Temat: dekaracja vat przez internet
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś korzysta z dobrodziejstwa wysyłania deklaracji vat przez internet
    podpisywanych kluczem prywatnym?

    Wysyłam od czerwca i drugi raz mam z tym problem.
    Pierwszy raz wina była częściowo moja, bo podpisałem nie tym certyfikatem
    Za to wczorajszej wysyłki wogóle nie rozumiem. niby wszystko ok - ale dziś w
    upo pojawił mi się błąd 407 - "dokument z certyfikatem z nieprawidłową
    ścieżką". Co za cholerstwo?
    Mój certyfikat jest ważny do czerwca 2010. Po podaniu pinu dostałem
    komunikat że jest podpisane. więc o co chodzi?
    Pytam tutaj bo nie mam pojęcia gdzie zapytać. Napewno ostatnie miejsce to
    mój us.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2008-11-26 20:17:56
    Temat: Re: dekaracja vat przez internet
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pawelj w <news:ggk87v$2kh$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > ale dziś w
    > upo pojawił mi się błąd 407 - "dokument z certyfikatem z nieprawidłową
    > ścieżką".
    [...]
    > Napewno ostatnie miejsce to mój us.

    I tak wydepczesz prawidłową ścieżkę do US ;-)

    P.S.
    Ścieżka certyfikacji - uporządkowany ciąg zaświadczeń
    certyfikacyjnych lub zaświadczeń certyfikacyjnych i certyfikatu
    utworzony w ten sposób, że przy pomocy danych służących do
    weryfikacji poświadczenia elektronicznego i nazwy wydawcy pierwszego
    zaświadczenia certyfikacyjnego na ścieżce możliwe jest wykazanie, że
    dla każdych dwóch bezpośrednio po sobie występujących zaświadczeń
    certyfikacyjnych lub zaświadczenia certyfikacyjnego i certyfikatu
    poświadczenie elektroniczne zawarte w jednym z nich zostało
    sporządzone przy pomocy danych służących do składania poświadczenia
    elektronicznego związanych z drugim z nich; dane służące do
    weryfikacji pierwszego poświadczenia elektronicznego są dla
    weryfikującego ,,punktem zaufania"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-11-27 19:42:01
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > elektronicznego związanych z drugim z nich; dane służące do
    > weryfikacji pierwszego poświadczenia elektronicznego są dla

    Tak też myślałem że to właśnie o to chodzi ;)

    A po polsku co mogłobyć powodem, że moja deklaracja choć podpisana nie
    została przyjęta?

    --
    Pawełj

  • 4. Data: 2008-11-27 20:27:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    pawelj wrote:

    > Tak też myślałem że to właśnie o to chodzi ;)
    >
    > A po polsku co mogłobyć powodem, że moja deklaracja choć podpisana nie
    > została przyjęta?

    Jeżeli nie pomyliłeś certyfikatów, to prawdopodobnie nie udało się
    zweryfikować Twojego certyfikatu, ponieważ zabrakło któregoś z
    certyfikatów na ścieżce, albo któryś z certyfikatów został odwołany,
    albo wygasł.

    Czyli generalnie trzeba zrobić awanturę w US albo u dostawcy Twojego
    certyfikatu.

    P.

  • 5. Data: 2008-11-27 20:43:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pawelj w <news:ggmtlm$pp3$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Tak też myślałem że to właśnie o to chodzi ;)

    ;-)

    > A po polsku co mogłobyć powodem, że moja deklaracja choć podpisana nie
    > została przyjęta?

    Certum?

    --
    Tomasz Nycz