  • 1. Data: 2008-11-26 20:27:30
    Temat: fra. zakupu, koszty na mnie towar na instytucje
    Od: mk <m...@m...pl>

    Witam

    Jest firma, która dostarcza leki do hospicjum, poprosiła mnie o wsparcie
    hospicjum poprzez wykupienie dla nich leków za kwotę X.
    Wystawili fakturę pro-forma na moją firmę jako płatnika z dopiskiem
    "Dla i tu nazwa hospicjum".
    Czy takie coś mogę przyjąć i zaksięgować?
    Czy lepiej normalnie darowizną przekazać do hospicjum konkretną kwotę, a
    oni już sobie za to na siebie kupią co trzeba?

    Jakoś dziwne mi się wydaje takie podejście firmy farmaceutycznej...

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2008-11-27 06:52:57
    Temat: Re: fra. zakupu, koszty na mnie towar na instytucje
    Od: "executioner" <n...@w...net>

    Użytkownik "mk" <m...@m...pl>
    napisał w wiadomości news:ggkbip$ag8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jakoś dziwne mi się wydaje takie podejście firmy farmaceutycznej...

    Słusznie wydaje Ci się dziwne.
    Firma ta nieuczciwie gra na uczuciach.

    Zobacz, że to nie hospicjum zwróciło się do Ciebie o wsparcie,
    wcale nie wiadomo, czy te leki są najpilniejszą potrzebą tegoż hospicjum,
    oraz czy kiedykolwiek to hospicjum zobaczyłoby te leki.

    Firma farmaceutyczna zarabia z całą pewnością.

    --
    executioner