  • 1. Data: 2003-06-30 07:17:06
    Temat: deklaracja roczna w lipcu...
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Czolem,

    Z gory prosze o powazne wypowiedzi i rady, a nie zmycie mi glowy.
    Otoz pewna osoba uswiadomila sobie wczoraj, ze chyba byla zobowiazana do
    rozliczenia sie z PIT. Jak to usyszalem, to az mnie zamurowalo.
    No ale jakos trzeba ten problem rozwiazac.
    Wspomniana pani pracowala od lipca zeszlego roku - 3 mies. na zlecenie, 3
    miesiace na etacie (w jednej firmie). Utrzymuje, ze nie otrzymala od
    pracodawcy PITu (co oczywiscie nie zwalnia od myslenia).

    Mam pytanie, co teraz zrobic - zlozyc zeznanie i ukorzyc sie w US? z kim
    gadac, zeby ewentualna grzywna byla jak najmniej uciazliwa? na pewno nie ma
    nic do doplacenia, a pewnie bedzie jej zwrot (z tytulu zlecenia)
    przyslugiwal.

    pozdrawiam serdecznie,

    PB

  • 2. Data: 2003-06-30 08:07:17
    Temat: Re: deklaracja roczna w lipcu...
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > nic do doplacenia, a pewnie bedzie jej zwrot (z tytulu zlecenia)

    A jakie to były kwoty? Czy to była jedna umowa zlecenie, czy trzy razy po
    miesiąc.
    Ale w sumie z umowy o pracę pit i tak i tak powinna dostać.
    Może wysłali tylko zapomniała, że gdzieś jest.

    Dzwonić do firmy i się dopytywać.
    Potem wypełnić pit i do US-a z nim.
    Wątek już parę dni temu był na grupie.

  • 3. Data: 2003-06-30 08:11:05
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiąc.
    > Ale w sumie z umowy o pracę pit i tak i tak powinna dostać.
    > Może wysłali tylko zapomniała, że gdzieś jest.

    na zlecenie - 3 miesieczne chyba

    p.