  • 1. Data: 2005-05-31 09:37:42
    Temat: delagacja- dieta-kurs
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    Witam,

    Mam taka sytuacje i ciagle watpliwości, wypalacamy diety do umow zlecen dlla
    kierowców, umawiamy sie na np 120 Euro, wyplacamy w zł i teraz jaki kurs?
    dla mnie najprosciej z dnia wyplaty, ale ktos zasugerowal ze dla kierowcow
    jest inaczej i ze kurs z dnia przekroczenia granicy ??
    Szukalam , ale tak naprawde nie znalazlam nic konkretnego, bo wszystko
    wskazuje ze jednka z dnia wyplaty ....

    Ata

  • 2. Data: 2005-06-01 11:04:29
    Temat: Re: delagacja- dieta-kurs
    Od: Sonia <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest inaczej i ze kurs z dnia przekroczenia granicy ??
    > Szukalam , ale tak naprawde nie znalazlam nic konkretnego, bo wszystko

    Poszperalam w swoich materialach i znalalam w materialach ze szkolen:

    " Rozliczenie kosztów zagranicznej podrózy słuzbowej w walucie obcej
    następuje:
    a) w odniesieniu do wydatków związanych z kosztami podrozy-wedlug kursu,
    po którym wyceniono zaliczke,
    ..
    b) zwrot kwoty dla pracownika, w sytuacji gdy wydatki przekroczyly kwotę
    zaliczki i wiąze się to z zakupem walut w banku i wycenia sie wg kursu
    dnia, po którym zakupiono walute w banku."

    Ja osobiście wyceniam koszty delegacji
    - po kursie zaliczki (jezeli byla)
    - po kursie z dnia rozliczenia delegacji (dla pozostalych kosztów)

    Pozdrawiam

    Sonia