  • 1. Data: 2005-05-31 09:11:35
    Temat: rejestracja umowy leasingu
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    witam,

    czy jeśli umowa leasingu została zawarta 16.04.2004, ale nie zostala
    zarejstowana w US (wg informacji udzielonej wówczas przez Pania z US nie
    bylo takiej potrzeby bo samochod spelnial wymagania na pełne odliczenie
    vatu określone wzorem Lizaka), to czy teraz do 15.06.2005 musze
    zarejesrowac ta umowe, aby nadal korzystac z pełnego odliczenia vatu?

    Pozdrawiam
    Bogna

  • 2. Data: 2005-05-31 11:54:42
    Temat: Re: rejestracja umowy leasingu
    Od: "Magdalena B77" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogna" <b...@U...neo.USUN.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > vatu określone wzorem Lizaka), to czy teraz do 15.06.2005 musze
    > zarejesrowac ta umowe, aby nadal korzystac z pełnego odliczenia vatu?

    Tak - dot. samochodów spełniających wzór Lisaka a nie spełniających warunków
    do uznania za ciężarowe wg noweli do ustawy
    Magdalena B.

  • 3. Data: 2005-05-31 14:00:50
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Magdalena B77 napisał(a):
> [...]
    >

    > Tak - dot. samochodów spełniających wzór Lisaka a nie spełniających warunków
    > do uznania za ciężarowe wg noweli do ustawy

    a czy, idąc tym tropem, po 90 dniach od ogłoszenia będę mógł odliczyć
    60% VATu od rat leasingowych, oszczędzając tym samym 13zł miesięcznie? :>
    nowe przepisy są dla mnie korzystniejsze (niewiele, ale są)

    Autko osobowe w leasingu od lutego 2005, nie spełaniało i nie spełnia
    żadnych wzorów Lisaka :)

    --
    Krisso