  • 1. Data: 2004-01-07 18:58:13
    Temat: delegacja dla osoby pracującej na um.zlec.
    Od: "Bogdan" <b...@b...polbox.com>

    Witam!
    Jestem prawie pewien, ze koszty delegacji dla osoby wykonującej prace na
    umowie zlecenia są dla osoby prawnej kup w 2003 roku.
    Gdzie szukać podstawy prawnej tego? W ustawie o pdop czy w innych
    rozporządzeniach??

    Bogdan K

  • 2. Data: 2004-01-07 22:52:37
    Temat: Re: delegacja dla osoby pracującej na um.zlec.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, Bogdan wrote:

    >+ Witam!
    >+ Jestem prawie pewien, ze koszty delegacji dla osoby wykonującej prace na
    >+ umowie zlecenia są dla osoby prawnej kup w 2003 roku.

    Tak.

    >+ Gdzie szukać podstawy prawnej tego? W ustawie o pdop czy w innych
    >+ rozporządzeniach??

    W innych. Pamiętam że było wałkowane na grupie, było w GP.
    I moje dywagacje czy można zaliczyć "czyjś" koszt do własnych
    kosztów unieważnia wskazanie literalnego zapisu że koszty
    *delegacji* ewidentnie wolno.

    ...o, już mam dyskusję:
    http://tinyurl.com/264gk
    czyli:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&safe=off&th=c43e5d4ff1579f6e&rnum=1

    a opis tu:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=906&d
    ok=906.3.3.2.4.1.0.1.htm

    --