  • 1. Data: 2006-11-16 09:46:16
    Temat: "delegacja" właściciela...
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    wrzucacie to w koszty???
    i jak to zrobić poprawnie, jeśli???
    (nie myślę o rachunkach za nocleg,
    wyjazdy na kilkanaście godzin, zakupy handlowe)

    trochę czytałem, ale wciąż mam wątpliwości...

    --
    regent...
    (...)

  • 2. Data: 2006-11-16 13:43:22
    Temat: Re: "delegacja" właściciela...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Nov 2006, regent... wrote:

    > wrzucacie to w koszty???

    A jakżeby inaczej...

    > i jak to zrobić poprawnie, jeśli???
    > (nie myślę o rachunkach za nocleg,
    > wyjazdy na kilkanaście godzin, zakupy handlowe)
    >
    > trochę czytałem, ale wciąż mam wątpliwości...

    W rozporządzeniu o KPiR jest jawny zapis o ujmowaniu diet
    za pomocą DW. Na resztę musi być "kwit" - bilety itp.
    Ja tam na owym DW ujmuję wszystkie wydatki (oczywiście
    z dowodami, bo na takie rzeczy jak "ryczałt na dojazdy"
    jest pozwolenie tylko dla pracownikow).

    pzdr, Gotfryd