  • 1. Data: 2002-03-19 14:56:55
    Temat: do RYSZRDA :))
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    jakiś czas temu pisałam na grupe z prośbą o pomoc w wyliczeniu wynagrodzenia
    za czas choroby pracownika... pomogłeś mi wtedy to obliczyć...ale mam
    problem.... bo w tym miesiącu mój pracownik jest znowu na zwolnieniu ale już
    10 dni a może i dłużej... a napisałeś mi osatanio:
    "> ale ( WAŻNE !!! ) musimy sprawdzić
    > podstawa do ubezpieczeń społecznych nie może być niższa niż najniższe
    > wynagrodzenie zmniejszone proporcjonalnie do ilości dni w danym
    > miesiącu
    >
    > 760 / 28 (dni lutego ) * ( 24 dni bez zwolnienia ) = 651,43 czyli
    > mniej niz 658,67 => jest ok".
    teraz według moich obliczeń przy 10 dniach zwolnienia w marcu, przy podsawie
    760 zł. brutto wychodzi mi że ta podstawa jest niższa... i co wtedy? Proszę
    o pomoc bo nie wiem jaką bedę musiała podstawę wziąć?
    Dzęki!!
    KAsia L.