  • 1. Data: 2005-07-15 09:48:14
    Temat: rozliczanie podatku razem z dzieckiem
    Od: "wilga44" <j...@p...onet.pl>

    mam pytanie, czy jeżeli nie mamy ślubu a mamy wspólne dziecko, to czy jest
    gdzieś powiedziane, że nie ma znaczenia, które z rodziców może rozliczyć się
    razem z dzieckiem? Czy, np. może to zrobić ojciec dziecka? Jakie warunki muszą
    być spełnione, aby tak było, i co to znaczy, że sam sprawuje opiekę nad
    dzieckiem. Czy rodzice dziecka muszą mieszkać oddzielnie, czy nie ma to
    znaczenia. Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-07-15 10:16:05
    Temat: Re: rozliczanie podatku razem z dzieckiem
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wilga44" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7670.0000039a.42d7865e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    nad
    > dzieckiem. Czy rodzice dziecka muszą mieszkać oddzielnie, czy nie ma

    wspólne zamieszkiwanie przez rok podatkowy z dzieckiem daje prawo do
    rozliczania się jako samotny rodzic

    --
    ==== opix ======

  • 3. Data: 2005-07-15 13:12:49
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > wspólne zamieszkiwanie przez rok podatkowy z dzieckiem daje prawo do
    > rozliczania się jako samotny rodzic

    A dokladniej skad to wynika??

    Adam

  • 4. Data: 2005-07-18 11:00:19
    Od: "wilga44" <j...@p...onet.pl>

    czy w takim razie matka dziecka musi mieć melbunek w innym miejscu niż ojciec,
    który będzie rozliczał się z dzieckiem? Czy jest taki wymóg?