  • 1. Data: 2005-05-06 13:00:42
    Temat: dokumenty magazynowe
    Od: "małgorzata" <k...@w...pl>

    proszę o przesłanie opisu dokumentów magazynowych (WZ, PZ, MM, Itp.), ew.
    podanie adresu strony www, pod którym ten opis by się znajdował.

  • 2. Data: 2005-05-06 13:07:36
    Temat: Re: dokumenty magazynowe
    Od: ".:wall_of_sleep:." <t...@i...pl>

    www.google.pl

  • 3. Data: 2005-05-06 13:33:29
    Od: "małgorzata" <k...@w...pl>

    Użytkownik ".:wall_of_sleep:." <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:d5fqfq$fmq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > www.google.pl
    tyle to i ja wiem!!! Potrzebuję dokładnego opisu różnych dokumentów
    magzynowych!

  • 4. Data: 2005-05-06 14:39:21
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 15:33:29 +0200, małgorzata napisał(a):

    > tyle to i ja wiem!!! Potrzebuję dokładnego opisu różnych dokumentów
    > magzynowych!

    A co google milczy ? tam znajdziesz opisy.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2005-05-06 14:53:19
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > tyle to i ja wiem!!! Potrzebuję dokładnego opisu różnych dokumentów
    > magzynowych!
    o podręczniku "podstawy rachunkowości" się zapomniało?
    o instrukcji obiegu dokumentów w firmie się zapomniało?

  • 6. Data: 2005-05-06 15:01:31
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > proszę o przesłanie opisu dokumentów magazynowych (WZ, PZ, MM, Itp.), ew.
    > podanie adresu strony www, pod którym ten opis by się znajdował.
    2005-02-01 - data zadania pytania
    2005-02-11 - ponowne zadanie pytania - podpowiedziałem
    2005-05-05 - ponowne zadanie pytania - przez 3 miesiące nie miałaś czasu
    pofatygować się do biblioteki/księgarni?
    niestety podręcznika PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI nie posiadam w wersji
    elektronicznej