  • 1. Data: 2005-05-06 13:14:37
    Temat: numeracja
    Od: Janek <j...@...xx>

    Witam,
    mam pytanie - jak wyglada sprawa numerowania dowodow?
    Konkretnie chodzi o to, ze jesli prowadze
    PKPiR, ewidencje VAT i kilometrowke to jest niemozliwe,
    zeby wszedzie numer na fakturze byl taki sam jak kolejny
    numer w poszczegolnych ewidencjach.
    Czy w zwiazku z tym dobrym sposobem bedzie jesli
    numer na wszystkich fakturach oprocz zwiazanych z
    wydatkami na samochod bedzie sie zgadzal z tym co
    w PKPiR. Faktury zwiazane z samochodem beda mialy
    oddzielna numeracje i beda wpisywane jako jeden zapis
    do PKPiR na koniec miesiaca? Ewentualnie mozna jeszcze tak,
    zeby numer na fakturze = numer w ewidencji VAT, ale rozny od
    numeru w PKPiR - ale to chyba jest gorsze rozwiazanie.

  • 2. Data: 2005-05-07 13:01:33
    Temat: Re: numeracja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 May 2005, Janek wrote:

    > + mam pytanie - jak wyglada sprawa numerowania dowodow?

    Rozumiem że masz na myśli tzw. dekretację czyli "opis dowodów" ?
    O ile wiem - obowiązkowe jest dla KPiR.

    > + Konkretnie chodzi o to, ze jesli prowadze
    > + PKPiR, ewidencje VAT i kilometrowke to jest niemozliwe,
    > + zeby wszedzie numer na fakturze byl taki sam jak kolejny
    > + numer w poszczegolnych ewidencjach.

    No oczywiście.

    > + do PKPiR na koniec miesiaca? Ewentualnie mozna jeszcze tak,
    > + zeby numer na fakturze = numer w ewidencji VAT, ale rozny od
    > + numeru w PKPiR - ale to chyba jest gorsze rozwiazanie.

    Przecież jak ktoś chce może opisywać *oboma* numerami.
    Tyle że AFAIK nie ma takiego obowiązku.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)