  • 41. Data: 2009-01-27 21:35:50
    Temat: Re: domena w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, Liwiusz wrote:

    > ten może być wydłużony o 3 lata bez wiedzy podatnika, jeśli US będzie
    > wykonywał jakieś czynności sprawdzające za granicą.

    Przypomnij waść podstawę prawną, spróbuję się przyczepić :D

    > przedawnienia liczy się od roku złożenia deklaracji, lekko licząc trzymanie
    > papierów 10 lat nie jest paranoją.

    Zapomniałem oczywiście o przypadku, kiedy "wpływ" papierów na kolejne
    lata wynika z czynnosci podatnika.
    Dajmy na to - z przypadku rozliczania straty (owszem, wiem że ta teza
    jest wątpliwa, ale lepiej o niej wiedzieć niż nie wiedzieć :))

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-01-27 22:20:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Przypomnij waść podstawę prawną, spróbuję się przyczepić :D

    Ustawa ordynacja podatkowa art. 70a
    § 2. Zawieszenie terminu przedawnienia, o którym mowa w § 1, następuje
    od dnia wystąpienia przez organ podatkowy z wnioskiem do organu innego
    państwa do dnia uzyskania przez organ podatkowy żądanej informacji -
    jednak nie dłużej niż przez okres 3 lat.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2009-01-28 08:01:19
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>