  • 1. Data: 2004-12-28 12:51:23
    Temat: dotacja
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    27,12 dostane dotacje z urzedu pracy-przelew na konto. 02.01.05 zaloze
    dzialalnosc gosp.
    Pytanie 1 - czy dotacja jest opodatkowana pdof??
    Pytanie 2 - czy moge odliczyc VAT z faktur zakupu sfinansowanych dotacja??
    Pytanie 3 - czy moge naliczac amortyzacje???
    Pytanie 4 - czy srodki trwale zakupione z dotacji wykazywac w ewidencji
    ST???

    pozdr.
    Wiechu

  • 2. Data: 2004-12-28 21:08:31
    Temat: Re: dotacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Dec 2004, Wiesiek wrote:
    [...]
    >+ Pytanie 3 - czy moge naliczac amortyzacje???
    >+ Pytanie 4 - czy srodki trwale zakupione z dotacji wykazywac w ewidencji
    >+ ST???

    Ja TYLKO do tego... jkabyś był łaskaw przejrzeć ostatnie 2-3 tygodnie
    postów to potkniesz się kilka razy o dyskusję nad elemenetem "co jest
    warunkiem zaliczenia ST do amortyzacji" (podpowiedź: NIE jest nią
    "zakup w celu związanym z DG").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-29 09:37:27
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

> [...]
    > postów to potkniesz się kilka razy o dyskusję nad elemenetem "co jest
    > warunkiem zaliczenia ST do amortyzacji" (podpowiedź: NIE jest nią

    Ok, tylko mialem na mysli to czy amortyzacja jest KUP??

  • 4. Data: 2004-12-29 21:48:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Dec 2004, Wiesiek wrote:
    [...]
    >+ Ok, tylko mialem na mysli to czy amortyzacja jest KUP??

    Hm... tak się zastanawiam czy to nie "zależy".
    Konkretnie od tego czy dotacja był *na ten środek*, czy
    *dla ciebie*.
    Bo jak "na dany środek" to pewnie wyłaczenie zaliczenia
    w KUP wejdzie do akcji... :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)