  • 1. Data: 2005-03-04 18:04:09
    Temat: dotacje z UE dla malych firm
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    witam,
    mam nastepujace pytanie: prowadze mala fime (zadnych pracownikow, tylko ja
    sam) i chcialem ubiegac sie o kredyt na rozwoj firmy. Konkretnie na
    przebudowe pomiesczenia gospodarczego pod katem prowadzenia dzialanosci
    gospodarczej. Gdzie moge szukac info na temat takich dotacji, gdzie moge
    zdobyc potrzebne dokumenty oraz gdzie moge dowiedziec sie jak je prawidklowo
    wypelnic (moze byc i za kase i za friko, jesli jest taka mozliwosc?)
    z gory thnx za pomoc
    pozdr

  • 2. Data: 2005-03-05 07:32:03
    Temat: Re: dotacje z UE dla malych firm
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "kwazimodor" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d0a886$mmq$1@news.onet.pl...
> [...]
    prawidklowo
    > wypelnic (moze byc i za kase i za friko, jesli jest taka mozliwosc?)

    szukaj informacji w regionalnej izbie gospodarczej i w gminie której
    mieszkasz lub urzędzie miejskim miasta wojewódzkiego.
    na friko nie licz -musi zrobić to fachowiec z doświadczeniem bo to jest
    trochę biurokracji a programy są ograniczone czasem i możesz nie zdążyć
    z gromadzeniem potrzebnych dokumentów
    --

    ==== OPIX=====

  • 3. Data: 2005-03-05 13:14:19
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "opix" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na friko nie licz -musi zrobić to fachowiec z doświadczeniem bo to jest
    > trochę biurokracji a programy są ograniczone czasem i możesz nie zdążyć
    ok, dziekuje:)
    a masz pojecia jakie przedzialy kwot sa za takiego fachowca? i jakie daja
    gwarancje (o ile jakies), ze taki wniosek zakonczy sie sukcesem?
    pozdr

  • 4. Data: 2005-03-05 16:19:18
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > a masz pojecia jakie przedzialy kwot sa za takiego fachowca? i jakie daja
    > gwarancje (o ile jakies), ze taki wniosek zakonczy sie sukcesem?

    Nie licz na żadne gwarancje pod tym kontem.
    Oni jedynie gwarantują że wniosek wypełniony jest poprwanie pod względem
    merytorycznym i rachunkowym. Opłata zależy od wysokości dotacji o którą się
    ubiegasz. Przy 600k. zażyczyli sobie 11 k opłaty. Czyli nadal jest tak że
    jeżeli nie masz kasy to jej nie dostaniesz. Poza tym inwestycję musisz mieć
    rozpoczętą, więc jeżeli się nie załapiesz to jesteś lżejszy o kilka k i masz
    rozbabraną inwestycję której nie ma jak skończyć. Ja sobie odpuściłem. Wolałem
    pożyczyć prywatnie. Przynajmniej wiem na czym stoję.
    Powodzenia.